HR Medewerker
- Afdeling HR in Tilburg
- 36 uur
- MBO 4
- €2.877 - €4.017 (o.b.v. 36 uur)
- Solliciteren kan tot 19 november 2024
Wat je gaat doen
Als HR medewerker houd jij je bezig met de verwerking van gegevens rondom in-, door- en uitstroom van personeel.
- Je bent vraagbaak voor medewerkers en managers omtrent de toepassing en (ver)werking van de diverse personeelssystemen, werkprocessen en arbeidsvoorwaarden.
- Je ziet toe op de juiste uitvoering van wet- en regelgeving en vervult een proactieve rol bij de voorbereiding en implementatie van nieuwe regelingen en wijzigingen van de cao.
- Je verstrekt informatie aan diverse instanties, waaronder de belastingdienst en het UWV.
- Je voert personele mutaties uit (verwerkt opdrachten van de leidinggevende) die leiden tot een correcte salarisbetaling.
- Je beheert de personeelsdossiers, houdt toezicht op de verwerking van mutaties in de lijn en signaleert afwijkingen.
Waar je gaat werken
De afdeling HR ondersteunt, controleert en adviseert teams, medewerkers en managers op het terrein van kwaliteit van arbeid. Hierbij streven we altijd naar de optimale verbinding en balans tussen medewerker, arbeid en organisatie. HR Basis maakt onderdeel uit van de gehele HR-keten in ons klantbedieningsconcept. Als HR medewerker maak je deel uit van een enthousiast team dat onze medewerkers en managers ondersteunt in de uitvoering van hun werkzaamheden en vorm je een belangrijke schakel in onze organisatie. Werken bij HR. Waar bijdragen aan de zorg gelukkig maakt.
Wat breng jij mee
- Je hebt een diploma op mbo-niveau 4 in de richting van HRM.
- Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring.
- Je bent klantvriendelijk, nauwkeurig en stressbestendig. Je weet de juiste prioriteiten te stellen en blijft ook in periodes van verhoogde werkdruk accuraat werken.
- Je bent integer.
- Kennis van Beaufort/Youforce (RAET) is een pre.
Wat je krijgt
Een uitdagende baan voor 36 uur per week voor onbepaalde tijd. Wat krijg je nog meer:
- Een salaris van € 2.877,- tot € 4.017,- bruto per maand op fulltime basis (FWG 45, cao-gehandicaptenzorg m.i.v 1-12-2024).
- Vakantietoeslag (8%), een eindejaarsuitkering (normaal 8,33%) en balansverlof naar rato wat 10 jaar geldig is.
- Een vergoeding voor reiskosten, dienstreizen, parkeerkosten en VOG.
- Een ruim aanbod aan cursussen gericht op jouw ontwikkeling op onze eigen academie of online, en toegang tot het veelzijdige online trainingsaanbod van Good Habitz.
- Korting op jouw aanvullende zorgverzekering en uitjes via ‘Cultuur werkt’; via BenefitsatWork krijg je korting oplopend tot 40% bij grote merken, op diverse (web)winkels en uitjes, speciaal voor jou als medewerker van Amarant.
Enthousiast geworden?
Zie jij jezelf gelukkig worden in deze functie? Solliciteer dan snel. Dit kan nog tot 19 november 2024.
Voor extra informatie betreffende deze functie kun je contact opnemen met Corné Bertrams, manager HR Basis, te bereiken op 06 - 46 08 69 99.
Referentienummer is: V-244325
Gesolliciteerd, en dan?
In een paar stappen naar werk dat jou gelukkig maakt. Zo verloopt het sollicitatieproces bij Amarant:
-
Sollicitatie ontvangen
Leuk dat je bij ons wil komen werken! Je krijgt direct een bevestiging van jouw sollicitatie in je mailbox. Uiteraard ontvang je ook snel een inhoudelijke reactie van onze recruiter.
-
Kennismaking
Als we denken dat je goed bij de functie past, maken we graag kennis met jou in een of meerdere gesprekken en eventueel een meeloopdienst. Daarna volgt altijd een arbeidsvoorwaardengesprek.
-
Je bent aangenomen!
Gefeliciteerd en welkom bij Amarant! Met het 100 dagen onboarding programma maken wij je wegwijs in je nieuwe baan.